A McDonalds sült krumpli illatával csábító óriásplakátot mutatott be

1 hét ezelőtt 13

Újfajta reklámkampányt indított a McDonalds. A 24.hu beszámolója szerint, a közterek közepére kiállított szerkezet belsejébe egy tálca sült krumplit tolnak be, a ventillátorokkal ellátott hirdetőtábla pedig kis nyílásokon keresztül eregeti a jellegzetes illatot. Abból indulnak ki, hogy az ember az orrát nem kapcsolhatja ki. A szakemberek szerint arra építenek, hogy

a McDonalds sült krumpliját mindenki felismeri, így nagy eséllyel be is tereli az embereket a gyorsétterembe.

Ezek jellemzően az óriásplakátok közelében vannak, így akinél azonnal beüt a krumpliillat, rögtön csillapíthatja is az alattomosan kiváltott nyálelválasztást.
Az AdWeeknek a cég hollandiai marketingigazgatója, Stijn Mentrop-Huliselan elmondta, hogy bizonyított tény, hogy a szag sokkal hatékonyabban kelt tiszta és érzelmes emlékeket az emberben, mint a képek.

Azzal hogy belefoglaltuk a népszerűsítésbe ezt az új érzékszervet is, új utat találtunk arra, hogy emlékeztessük az embereket, milyen jó a McDonaldsban