Az Amazon vezérigazgatója elárulta, hogyan nyerné meg a pénzszűkében lévő fogyasztókat

1 hét ezelőtt 11

Az Amazon vezérigazgatója kulisszatitkokat árult el arról, hogyan használják fel a mesterséges intelligenciát a hirdetések személyre szabásának fokozására.

Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy elárulta, hogyan használná a mesterséges intelligenciát célzott hirdetési stratégia kidolgozására, hogy a pénzszűkében lévő fogyasztókat vásárlásra bírja – írja a MediaFuture

A vezérigazgató egy amerikai tévéműsorban beszélt arról, hogy szerinte ugyan a fogyasztók költenek, de igyekeznek mindig az átlagár alatt hozzájutni egy adott termékhez. Úgy véli, a fogyasztók, ahol alkut tudnak kötni, ott meg is teszik. 

Jassy elmondta azt is, hogy a márka nagy összegeket fektet a mesterséges intelligencia technológiába, hogy egy lépéssel a piaci változások előtt járjon: elsősorban a hirdetések személyre szabásának fokozására használja a technológiát. 

Így, tavaly az amerikai cég már 24 százalékkal tudta növelni a hirdetési üzletágát az előző évhez képest. 

Jassy elmondta azt is, hogy céljuk, hogy a fogyasztók elé olyan Amazon reklámok kerüljenek, amelyek nem tűnnek annak.

Ennek ellenére egy felmérés szerint, egyébként az Amazon Prime Video nézőinek 65 százaléka úgy érezte, hogy a bevezetést követően rögtön elkezdték hirdetésekkel „bombázni”.

Index könyvek

Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM