Egymásra pakolja a márkahűségdíjakat a Tesla

2 hónap ezelőtt 7

Az elektromos járművek vásárlói általában nem térnek vissza a benzinüzemű autókhoz, ami különösen igaz a Teslára, amely már egy évtizede uralja az észak-amerikai EV-piacot és rendkívüli szintű márkahűségre tett szert.

Bár az elmúlt néhány évben voltak jelei annak, hogy ez a hűség csökkenhet, különösen mivel a Tesla vezérigazgatója, Elon Musk egyre megosztóbbá vált és egyre több versenytárs jelent meg a piacon, azonban az S&P Global Mobility elemzése alapján a Tesla továbbra is dominál a márkahűség terén.

Az eredmények meghatározásához tavaly Észak-Amerikában újonnan regisztrált 12,6 millió autót vizsgáltak, figyelembe véve, hogy a háztartások ugyanattól a gyártótól vagy márkától vásárolják-e az új járműveket. A kutatás alapján a Tesla négy díjat nyert el kilencből a gyártói és márkahűség kategóriákban:

"A Tesla népszerűsége a BEV-szektorban hozzájárult a márka sikeréhez mind a hűség, mind a hódítás terén. Mind a Model 3, mind a Model Y népszerűsége a jelenlegi tulajdonosok körében, valamint a márka azon képessége, hogy sok belső égésű motoros autóvásárlót vonz a BEV-térbe, hozzájárult ahhoz, hogy a Tesla már második éve egymás után több díjat kapott" - írta az S&P Global Mobility.

Kiemelendő, hogy a Tesla ezt a teljesítményt egy viszonylag új márkaként éri el az olyan vállalatokkal szemben, amelyek évtizedek óta építik reputációjukat.

Címlapkép forrása: Shutterstock