A Boeinget egy januári incidens óta vizsgálják, amikor az egyik repülőgépének egy alkatrésze felrobbant egy utasszállító repülés közben, aggályok merültek fel az új repülőgépek minőségellenőrzésével kapcsolatban, és ez a gyártás lelassulását okozta. O'Leary megjegyezte, hogy a Ryanair reméli, hogy kártérítést kap a késésekért, de elsősorban a megrendelt gépek beszerzésére összpontosít.
A vezérigazgató elismerte, hogy a nyáron Európa-szerte „magasabb viteldíjakkal kell számolni”, ami nemcsak a Ryanairt, hanem potenciálisan más, kapacitáshiánnyal küzdő légitársaságokat is érint.
A fapados cég ezért 10 százalékos repülőjegyár-emelést vetített előre.
A kihívások ellenére O'Leary hangsúlyozta, hogy az üzemanyag-fedezeti költségmegtakarítások segítenek majd enyhíteni a viteldíjak emelkedését, és a 2023-as meredek, 17%-os emelkedés alatt tartják azt. Az ellátási lánc zavarokkal és hajtóműproblémákkal küszködő légiközlekedési ágazat összetett helyzetbe került, a Ryanair pedig módosította a 2025 március végéig tartó évre vonatkozó utasprognózisát.
O'Leary azt javasolta, hogy a korlátozott repülőgép-kapacitás miatt a 205 millió utas szállítására vonatkozó eredeti becslésről 200 millió körülire csökkenthetik az utasszámot.
Címlapkép forrása: Getty Images
Mikor érdemes HR tanácsadóhoz fordulni?
Napjainkban az üzleti eredményesség egyik legfontosabb támogatója a stratégiához közvetlenül hozzájáruló, gyors változásokra képes, emberközpontú HR menedzsment. Biztosítja a szervezet n
Mágikus évkezdés
Az eredetileg a HOLD-hírlevélben bevetett ábránkon a \"mágikus hetes\" amerikai tech(hez kötött) papír YTD árfolyamváltozása - a február 22-i kereskedési nap zárása utáni értékek szerint.
Miért kellett a Mol-nak az UTE?!
HOLD After Hours. Horváth Ágnessel, a Mol vezető közgazdászával vitatkoztunk olajról, UTE-ról, Molról, meg Ryan Goslingról. Jó szórakozást! 00:45    Miért kellett a Mol-nak a